Consultanță tehnică

Consultanță

Consultanță tehnică

Invățăm continuu, studiem în permanență trendurile industriei pentru a integra cele mai înalte standarde de calitate în furnizarea serviciilor noastre.

Consultanța Tehnică reprezintă o parte importantă a activitații noastre, ce include o gamă integrată de servicii și soluții – de la consultanță, automatizări, design sau inginerie până la instalare, mentenanță, software și Project Management dedicat.
Colaborăm îndeaproape cu, clienții noștri pentru a oferi soluții de înaltă calitate, eficiente și inovatoare, potrivite pentru cerințele particulare ale multor domenii de activitate și pentru un spectru larg de clienți.
Astfel DASSTEC oferă servicii complete pentru implementarea de proiecte de automatizare sub un singur acoperiș, de la “Concept la SAT “.

Dasstec se integrează în echipa de proiect a clientului, adăugând toată experiența acumulată în proiecte similare sau cu impact relevant asupra dezvoltării proiectului actual.

Un exemplu de proiect cu obiectivele sale majore presupune:
  • Caiet de sarcini pentru furnizorii de soluții agreate
  • Timeline proiect / interdependențe etape proiect pe categorii furnizori în site
  • Consultanță furnizori pe durata ofertării

Dasstec iși asumă obiectivele strategice ale proiectului, inițiate de echipa clientului și adaugă responabilități proprii dupa cum reiese din descrierea de mai jos. 

Faza1
Consultanță

Faza 1

  • Elaborare temă completă proiect, gata de trimitere la furnizorii calificați împreună conform criterii impuse de soluția aleasă. Vor fi revizii și variante, toate incluse.
  • Timeline proiect, indiferent de data de start, util în ofertare pentru furnizori și contractanți structură / utilități.
  • Consultanță furnizori pe durata ofertării.
  • Caiet de sarcini gata de trimitere la toți furnizorii agreați împreună.
  • Planificare + Gant pe faze, termene, resurse, responsabili.
  • Vizite, telefoane, email, skype, revizii unificate la caiet sarcini.

Faza2
Consultanță

Faza 2

  • Supervizare faze planificate în proiect și raportare către Client
  • Validare proiectare detaliu montaj
  • Organizare și validare preacceptanță la furnizor (dacă este cazul)
  • Organizare șantier și realizare recepție la sosire în site 
  • Supervizare montaj cu respectare proiect montaj validat anterior
  • Verificare documentație tehnică (manuale) și training operare și mentenanță
  • Organizare teste și validare proces verbal punere în funcțiune conform contract

Soluții dedicate

Layout de fabrică
2D/ 3D layout de fabrică. Simulare / Dinamică. Configurăm designul layout-ului fabricii pentru operațiuni mai eficiente. Productivitate mărită și deservirea oprimă a comenzilor și clienților.
Optimizare costuri
Ajutăm companiile client să răspundă provocărilor legate de optimizarea costurilor. Prin realizarea de planuri strategice care să determine obținerea celor mai bune rezultate
Proiectare concepte
Orice proiect începe cu un nou CONCEPT. Redare 2D. Modelare 3D, serviciu de design parametric. Dacă vi-l puteți imagina, noi îl putem crea. Echipa noastră de design, prin
Inovare
Pentru noi, inovare inseamnă a face ceva diferit. Mai degrabă decât a face același lucru mai bine. Inovarea determină aducerea de valoare adaugată pentru clienții noi prin găsirea de soluții
Caiete de sarcini
Fiecare proiect necesita Specificații Tehnice care să permită o estimare corectă a resurselor și cantitații de muncă necesare. Pentru ca acestea să poată fi folosite drept referință și punct de plecare
Management de proiect
Diagrame de program care definesc scopul și obiectivele proiectului. Planificări extinse și detaliate. Identificarea activitaților – durată, responsabilități și resurse. Raportul între timp și cost
Layout de depozite
Reproiectarea depozitului: orientat spre prezent și pregătit pentru viitor. Începem cu un plan detaliat de organizare. Optimizarea proceselor de îndeplinire a comenzilor. Recepție – Picking

Pentru mai multe detalii: +40758 101 100